Active Sea Kayaking, en film säger mer än tusen ord.

Jag lyckades snubbla över ett riktigt snyggt youtubeklipp från  det Vancouver Island baserade Active Sea Kayaking. Det är riktigt trevliga filmer de använder för att skapa sin image som kajakinstruktörer.

Jag personligen skulle lätt kunna anlita dem som guider och instruktörer efter att sett deras filmklipp, om jag någonsin kommer iväg till British Columbia för att paddla vill säga.

I mitt fall säger en film säger mer än tusen ord.  Hade jag enbart sett deras hemsida skulle jag troligtvis klickat mig vidare på den digitala motorvägen.

Om Johan Carlsson
Jag gillar verkligen att paddla! Detta har jag gjort sedan första gången jag satt i en kajak. Paddlingen har dock utvecklats under åren mot mer lekfull paddling med inslag av rockhopping, rollträning och våglek. Sen är det så klart inte det enda som intresserar mig då jag älskar vanlig turpaddling. Men jag tar gärna med mig hjälmen på akterdäck på kajaken om tillfälle ges och det finns kompetenta paddlare med på turen.

One Response to Active Sea Kayaking, en film säger mer än tusen ord.

  1. Björn Tesch says:

    fantastiskt!

Lämna en kommentar