Surfa i Forsmarks kärnkraftsverks kylvatten.

Funderar på att åka till Forsmarks kärnkraftsverk. Det var en kille som var där på studiebesök härom veckan och upptäckte då ett rejält vågtåg där kylvattnet strömmar ut i havet. Varmt och skönt skall det visst också vara. Bara hoppas att man inte blir självlysande eller förvandlas till en muterad superhjälte… eller jo faktiskt, det skulle varit riktigt intressant.

Ingen som har en Geigermätare att låna ut?

Om Johan Carlsson
Jag gillar verkligen att paddla! Detta har jag gjort sedan första gången jag satt i en kajak. Paddlingen har dock utvecklats under åren mot mer lekfull paddling med inslag av rockhopping, rollträning och våglek. Sen är det så klart inte det enda som intresserar mig då jag älskar vanlig turpaddling. Men jag tar gärna med mig hjälmen på akterdäck på kajaken om tillfälle ges och det finns kompetenta paddlare med på turen.

Lämna en kommentar