Forspaddlingskurs Dalafloda

Jag och Stefanie plus några vänner åkte upp till kajaktiv i Dala Floda för att vara med på en helgkurs i forspaddling förra hösten.

Detta var riktigt  kul.

Någonting som jag verkligen rekommenderar er att åka på.

Om Johan Carlsson
Jag gillar verkligen att paddla! Detta har jag gjort sedan första gången jag satt i en kajak. Paddlingen har dock utvecklats under åren mot mer lekfull paddling med inslag av rockhopping, rollträning och våglek. Sen är det så klart inte det enda som intresserar mig då jag älskar vanlig turpaddling. Men jag tar gärna med mig hjälmen på akterdäck på kajaken om tillfälle ges och det finns kompetenta paddlare med på turen.

One Response to Forspaddlingskurs Dalafloda

  1. Pingback: Grundkurs i forspaddling med KKSS « kajakpaddling.nu

Lämna en kommentar